FAQ – Časté dotazy

Pokusili jsme se pro Vás přehledně shrnout odpovědi na Vaše nejčastější dotazy:
  • Vyberte si cajky, které chcete koupit. Jestli potřebujete poradit, zavolejte ( 737 256 651 denně od 9-19h), nebo napište.
  • Vložte vybrané cajky do Košíku. Na stránce Košíku zkontrolujte cajky a jejich množství. Následně klikněte na tlačítko Přejít k pokladně.
  • Na stránce Pokladny budete vyzváni k vyplnění kontaktních údajů a doručovací adresy. Je možno se také přihlásit na Váš uživatelský účet nebo k jeho registraci (doporučujeme).

Pro zadání dodacích údajů můžete v Košíku zvolit mezi třemi variantami:

    • Nákup bez registrace: pro jednorázový nákup stačí vyplnit dodací adresu (a příp. fakturační, pokud se liší).
    • Nová registrace: tento postup se moc neliší od nákupu bez registrace, navíc vyplníte pouze heslo. Systém vám vytvoří nový uživatelský účet, ve kterém přehledně uvidíte historii vašich objednávek, můžete si vytisknout fakturu, nebo sledovat dodání zásilky online.
    • Přihlášení: pokud již máte svůj uživatelský účet, můžete se k němu v Košíku přihlásit, kliknutím na Vracející se Zákazník? Systém za vás potom vyplní doručovací (i fakturační) adresu z vašeho účtu.
    • Zapomenuté heslo: v případě, že máte založený uživatelský účet, ale nepamatujete si své heslo, můžete si ho nechat zaslat na váš e-mail.
  • Na stránce Pokladny také zvolte způsob dopravy a platby,  který vám nejvíce vyhovuje.
    • Doprava: Osobní odběr, nebo doručením na pobočku Zásilkovny (CZ) / Zásielkovne (SK).
    • Platba: Bankovním převodem, QR kódem v smartbankingu, nebo v hotovosti
  • Poslední krok je od odsouhlasení Obchodních podmínek. Po kliknutí na tlačítko Objednat se stane Vaše objednávka závazná.
 
  • Po přijetí objednávky Vám pošleme e-mailem shrnutí objednávky a pokyny pro zaplacení. V případe, že cajky nejsou skladem tak také informaci o termínu dodání.
  • Po zaplacení expedujeme cajky dle vybraného způsobu dopravy. 
 
Více informací naleznete v sekcích Obchodní podmínky a Doprava a platba.
 

Cajky, které jsou na e-shopu označeny Skladem, jsou zpravidla odesílány následující pracovní den po připsání částky na účet. 

Pokud je u cajků napsáno Dostupné na objednávku, budeme objednaný výrobek objednávat ve výrobě / velkoobchodu.  Pokud doba dodání přesáhne 5 pracovních dnů, budeme Vás informovat o předpokládaném datu, kdy budou cajky k dispozici. U cajků od MTDE a Aventure Verticale se může stát, že budete čekat o něco déle. Cesta z Francie je dlouhá.

Áno, samozrejme. Na Slovensko posielame objednávky cez dopravnú službu Zásielkovňa.

Ano je to možné. Nezávaznou objednávku vytvoříte jako běžnou online objednávku, avšak zvolíte při ní dopravu – osobní vyzvednutí. Požadovaný produkt pro Vás připravíme a Vy si jej můžete bez problémů vyzkoušet. Pokud z nějakého důvodu nebude vyhovovat, kupovat jej nemusíte. Objednávka s osobním odběrem není závazná.

Ano samozřejmě. Nepoužité zboží, s visačkou a v originálním obalu zašlete na adresu:

19K design s.r.o.
Polanka 629
664 01 Bílovice nad Svitavou

Nebo na předem domluvenou výdejnu Zásilkovna.

Obratem Vám zboží vyměníme za správnou velikost.

Ne. Preferujeme platbu předem bankovním převodem. Nebo platbu načtením QR kódu za použití mobilní bankovní aplikace ve Vašem smartphonu při osobním převzetí.

Platba v hotovosti, i s ohledem na EET je možná, ale není preferována. Díky za pochopení.

Na cajky poskytujeme standardní záruku 24 měsíců.

Pokud máte dotazy ohledně e-shopu, online nákupu, nebo potřebujete poradit s výběrem, kontaktujte nás denně 9-19 h na telefonním čísle +420 737 256 651 nebo na e-mailové adrese info@speleocajky.cz. Pokud to bude v našich silách, rádi Vám poradíme.