FAQ – Časté dotazy

NEBOJTE SE ZEPTAT

Milí zákazníci,

na této stránce jsme se pro Vás pokusili přehledně shrnout odpovědi na nejčastější dotazy. V rozbalovacím menu si můžete vybrat konkrétní oblast otázek, která Vás zajímá. Dozvíte se, jak nakupovat na našich stránkách, jaké jsou možnosti dodání zboží, jak uplatnit slevový kupón nebo jak postupovat, když máte zájem o zboží, které není v nabídce. Nechybí ani informace, jak vrátit / reklamovat zboží.

  • Vyberte si cajky, které chcete koupit. Jestli potřebujete poradit, zavolejte ( 773 706 577 denně od 9-19h), nebo napište.
  • Vložte vybrané cajky do Košíku. Na stránce Košíku zkontrolujte cajky a jejich množství. Následně klikněte na tlačítko Přejít k pokladně.
  • Na stránce Pokladny budete vyzváni k vyplnění kontaktních údajů a doručovací adresy. Je možno se také přihlásit na Váš uživatelský účet nebo k jeho registraci (doporučujeme).

Pro zadání dodacích údajů můžete v Košíku zvolit mezi třemi variantami:

    • Nákup bez registrace: pro jednorázový nákup stačí vyplnit dodací adresu (a příp. fakturační, pokud se liší).
    • Nová registrace: tento postup se moc neliší od nákupu bez registrace, navíc vyplníte pouze heslo. Systém vám vytvoří nový uživatelský účet, ve kterém přehledně uvidíte historii vašich objednávek, můžete si vytisknout fakturu, nebo sledovat dodání zásilky online.
    • Přihlášení: pokud již máte svůj uživatelský účet, můžete se k němu v Košíku přihlásit, kliknutím na Vracející se Zákazník? Systém za vás potom vyplní doručovací (i fakturační) adresu z vašeho účtu.
    • Zapomenuté heslo: v případě, že máte založený uživatelský účet, ale nepamatujete si své heslo, můžete si ho nechat zaslat na váš e-mail.
  • Na stránce Pokladny také zvolte způsob dopravy a platby,  který vám nejvíce vyhovuje.
    • Doprava: Osobní odběr, nebo doručením na pobočku Zásilkovny (CZ) / Zásielkovne (SK).
    • Platba: Bankovním převodem, QR kódem v smartbankingu, nebo v hotovosti
  • Poslední krok je od odsouhlasení Obchodních podmínek. Po kliknutí na tlačítko Objednat se stane Vaše objednávka závazná.
  • Po přijetí objednávky Vám pošleme e-mailem shrnutí objednávky a pokyny pro zaplacení. V případe, že cajky nejsou skladem tak také informaci o termínu dodání.
  • Po zaplacení expedujeme cajky dle vybraného způsobu dopravy.
Více informací naleznete v sekcích Obchodní podmínky a Doprava a platba.

Cajky, které jsou na e-shopu označeny Skladem, jsou zpravidla odesílány následující pracovní den po připsání částky na účet. 

Pokud je u cajků napsáno Dostupné na objednávku, budeme objednaný výrobek objednávat ve výrobě / velkoobchodu.  Pokud doba dodání přesáhne 5 pracovních dnů, budeme Vás informovat o předpokládaném datu, kdy budou cajky k dispozici. U cajků od MTDE a Aventure Verticale se může stát, že budete čekat o něco déle. Cesta z Francie je dlouhá.

Áno, samozrejme. Na Slovensko posielame objednávky cez dopravnú službu Zásielkovňa a Slovenskú poštu.

Ano je to možné. Nezávaznou objednávku vytvoříte jako běžnou online objednávku, avšak zvolíte při ní dopravu – osobní vyzvednutí. Požadovaný produkt pro Vás připravíme a Vy si jej můžete bez problémů vyzkoušet. Pokud z nějakého důvodu nebude vyhovovat, kupovat jej nemusíte. Objednávka s osobním odběrem není závazná.

Pokud skutečně dojde k takové situaci a zakoupené Vám zboží nesedí a rádi byste ho vyměnili za jinou velikost, máte možnost zboží na Vaše náklady vrátit do 14 dnů po jeho obdržení. Zboží musí být schopné následného prodeje, to znamená: zabalené v originálním obalu, s originálními štítky, nenošené a nepoškozené.

  • Zboží špatné velikosti Vám vyměníme osobně v Bílovicích nad Svitavou.
  • Pokud nemáte možnost k nám zavítat, zašlete nám zboží:
    • poštou (doporučeně) na adresu: 19K design s.r.o., Polanka 629, 664 01 Bílovice nad Svitavou
    • prostřednictvím Zásilkovny. Při odevzdávaní balíku v Zásilkovně sdělte náš vratkový kód: 998 80 368. Na základě uvedeného kódu Vám bude vytištěn štítek, který se nalepí na balík a balík bude následně zaslán na naši pobočku.

Obratem Vám zašleme požadovanou velikost. Pro urychlení celého procesu si prosím ověřte, zdali je požadovaná náhradní velikost skladem.

Ano, jako spotřebitel máte dle občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dní od převzetí zboží.

Své právo na vrácení zboží uplatníte písemně, a to odstoupením od smlouvy – viz. Formulář pro odstoupení od smlouvy nebo výměnu zboží, který vyplňte a přiložte ke zboží.

Zboží můžete vrátit osobně, nebo poštou (doporučeně) na adresu 19K design s.r.o., Polanka 629, 664 01 Bílovice nad Svitavou anebo také prostřednictvím Zásilkovny. Při odevzdávaní balíku v Zásilkovně sdělte náš vratkový kód: 998 80 368. Na základě uvedeného kódu Vám bude vytištěn štítek, který se nalepí na balík a balík bude následně zaslán na naši pobočku.

Zboží musí být vráceno nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly. V opačném případě může dojít ke snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Po obdržení Vámi zaslaného zboží provedeme jeho kontrolu a budeme Vás e-mailem informovat o procesu storna zaslaných položek. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vráceného zboží.

Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Poštovné za zaslání zboží obchodníkovi při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradíte Vy. V případě použití vratkového kódu Zásilkovna, bude vrácena suma ponížena o 49Kč.

Ne. Preferujeme platbu předem bankovním převodem. Nebo platbu načtením QR kódu za použití mobilní bankovní aplikace ve Vašem smartphonu při osobním převzetí.

Platba v hotovosti, i s ohledem na EET je možná, ale není preferována. Díky za pochopení.

Na cajky poskytujeme standardní záruku 24 měsíců.

Ano, je to možné. Zboží od našich výrobců, které není v sortimentu e-shopu a máte o něj zájem, se Vám budeme snažit dodat dle Vašich očekávání. Stačí nám poslat e-mail na info@speleocajky.cz s požadavkem a my Vás budeme následně kontaktovat s nabídkou.

Všechny cajky pravidelně objednáváme u našich dodavatelů, avšak může se stát, že některé velikosti či barvy nemáme zrovna skladem. Pokud jste si vybrali produkt, který není skladem, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 773 706 577 nebo na e-mailové adrese info@speleocajky.cz. Jakmile budeme znát termín naskladnění, budeme Vás informovat.

Pokud máte dotazy ohledně e-shopu, online nákupu, nebo potřebujete poradit s výběrem, kontaktujte nás denně 9-19 h na telefonním čísle +420 773 706 577 nebo na e-mailové adrese info@speleocajky.cz. Pokud to bude v našich silách, rádi Vám poradíme.